V-Ray for Maya omogućava obradu čak i većih, složenijih scena, pri čemu se umetnici mogu osloniti na bržu obradu slike. Sveobuhvatna lista mogućnosti koje V-Ray for Maya podržava, uključuje pravi 3D Motion Blur, Sun & Sky proceduralni sistem osvetljavanja, fizička kamera za ubacivanje realnih scena, efekat magle, skup Sub-Surface Scattering senčenja i mnoge druge. Sa službenom verzijom V-Ray for Maya od avgusta 2009.g. V-Ray rešenja za obradu slike potvrdili su status nezamenjivog alata koji je uvek tu da pomogne umetnicima da pretvore čak i najambicioznije, kreativne vizije u stvarnost za kraće vreme i niže cene bez žrtvovanja kvaliteta.
Upoređujući V-Ray-a sa drugim alatima za obradu slike dolazimo do tri glavne karakteristike:
- Jednostavan za upotrebu: Neki drugi alat za obradu slike ima mnogo parametara koje treba podesiti pre nego što se kvalitetna slika može obrađivati. V-Ray stvara lepe slike, na osnovu unapred zadatih vrednosti za vrlo kratko vreme. Ova karakteristika predstavlja veliki korak napred.
- Kvalitet slike: Svatkome je potreban dobar kvalitet slike, ali potreban vam je izuzetno dobar INTERIOUR kvalitet slike. U zatvorene kabine ulazi samo malo svetlosti spolja. Sa zamišljenim zrakom morali smo da simuliramo osvetljenje postavljanjem dodatnog "nevidljivog" izvora svetlosti. GI proračuni V-Ray-a nam omogućavaju korišćenje samo svetlosnih izvora koji su stvarni!
- Pravljenje teksture: Trebaju vam dobre teksture za sisteme virtuelne realnosti.
Ako koristite Maya alat za dizajn svetla i boja, treba će vam zajednička platforma za razmenu podataka sa našim VR sistemom. Pogotovo mozaične procedure zahtevaju stalnu razmenu podataka ka i od Maya alata. V-Ray for Maya vam omogućava da koriste vrhunski kvalitet slike iz V-Ray-a sa VR procedurama iz Maya alata.
Želimo vam da i dalje lepo radite koristeći V-Ray for Maya!
detaljnije(engleski) >>
|