Interaktivna tehnologija i rešenja za 3dsMax.
V-Ray je izmenio način vizualizacije u arhitekturi.
Podržava mnogo važnih i pouzdanih funkcija, a i dalje je brz i jednostavan za korišćenje. Ne možete ni zamisliti rad bez njega.
Glavne mogućnosti V-Ray-a za 3dsMax ™ ver. 1,5 SP3a
V-Ray sistem za obradu slike ima bogat skup mogućnosti. Ovde smo naveli neke od glavnih. Za potpuniji popis karakteristika i mogućnosti posetite V-Ray dokumentaciju(eng.) . Uzmite u obzir da su sve mogućnosti podložne promenama bez prethodne najave.
Osnova arhitekture
- Objektno-orijentisani API za više platformi
- Jezgro koje potpuno podržava konkurentnost
- Objedinjeni sistem odabiranja na temelju Schlick-ovog odabiranja
-
Distribuirana obrada slike
-
Efikasan sistem za senčenje posebno optimiziran za ray-tracing
-
Modularna arhitektura - mnoge komponente sistema mogu biti zamenjene prilagođenim komponentama
Geometrija
-
Efikasna primena geometrije
-
True instance obrada slike
- Primena dinamičke geometrije po potrebi
- Učitavanje geometrije iz datoteka po potrebi
- Displacement mapiranje
-
Catmull-Clark i Loop granične površine
- Prilagođene geometrijske primitive proširuju mogućnosti sistema primenom V-Ray SDK
Odabiranje slika
-
Tri različite metode za odabiranje slika
- Poboljšanje kvaliteta cele slike
-
Praćenje putanje
-
Podrška za dodatne elemente u obradi slike (difuzija, refleksija, GI itd.)
- Napredne kontrole za mapiranje boja
- Mogućnost proširenja za prilagođeno odabiranje slika primenom V-Ray SDK
detaljnije(engleski) >>
|