Vrhunska raytracing tehnologija omogućava neposrednu interakciju između korisnika i virtuelnog okruženja, pri čemu je alat napravljen imajući u vidu zahteve prezaposlenog i zahtevnog 3D umetnika. V-Ray RT prati akcije korisnika dok radi na sceni i automatski i postupno stvara fotorealistični pregled scene. Alat je dizajniran da poboljša i ubrza rad umetnika na teksturi i osvetljenju.
Nabavka
V-Ray RT za 3dsmax Autodesk ® službeno se pojavio 1. juna 2009.g. Kupovina se obavlja preko mreže distributera.
Generalno
V-Ray RT interaktivni sistem za obradu slike ima mnoge napredne funkcije; ovde su navedene samo neke od njih. Imajte na umu da su sve funkcije podložne promenama bez posebne najave.
Trenutno koristi samo CPU. Ne zahteva posebne grafičke kartice
Trenutno V-Ray RT tehnologija koristi centralne procesore i ne zahteva nikakve posebne ili skupe grafičke kartice. Sve što je potrebno da bi V-Ray RT normalno radio su centralni procesori. Kao i obično upotrebljavaćemo sve vaše centralne procesore i jezgra bez ikakvih dodatnih troškova za licence.
Međutim, V-Ray RT arhitektura je vrlo pouzdana i ako je potrebno - može se jednostavno upotrebiti bi se omogućilo korišćenje novih hardverskih tehnologija za ubrzanje u budućnosti.
Distribuirana obrada slike
V-Ray RT podržava distribuiranu obadu slike na više kompjutera u lokalnoj mreži.
Integracija sa 3ds Max-om
V-Ray RT je ActiveShade sistem za obradu slike u 3ds Max-u, odvojena od produkcije V-Ray obrade slike. V-Ray RT ne uvodi nove plugin-ove, osim interaktivnog sistema za obradu slike. Umesto toga koriste se postojeći 3ds Max i V-Ray materijali, teksture, svetla, kamere i sl. V-Ray RT se sastoji od dve glavne komponente:
- V-Ray RT interaktivni sistem za obradu slike u 3ds Max-u;
- Jedn ili više V-Ray RT servera za obradu slike.
V-Ray RT obavlja proces obrade slike izvan samog 3ds Max-a, uz pomoć V-Ray RT servera za obradu slike, koji mogu raditi ili lokalno na istom kompjuteru, ili na drugim kompjuterima u lokalnoj mreži. Plugin za obradu slike u 3ds Max-u samo prenosi promene scena serveru za obradu slike i prikazuje konačan rezultat.
Interaktivnost
Glavna karakteristika V-Ray RT je njegova sposobnost za praćenje promena scena koje izvode korisnici i automatsko ažuriranje ActiveShade prikaza. Sledeće promene scena su podržane:
- Pravljenje/brisanje objekata (geometrija, svetla, kamere, itd.);
- Menjanje parametera objekta;
- Pokretanje/rotiranje/promena veličine objekata;
- Primena/uklanjanje/menjanje modifikatora objekata;
- Sakrij/otkrij objekte;
- Primeni materijale na objektima;
- Izmena svojstava materijala kao što su teksture, boje, itd.;
- Izmjena svojstva svjetlosti (kao što su položaj, boja, itd.);
- Animacija kamera, objekata, svetla i materijala;
- Promena sistema za obradu slike;
- Promena orjentacije kamere/pogleda;
- Modifikacija parametara kamere/pogleda;
- Promena okruženja (boja, tekstura, itd.).
Geometrija
Sledeći geometrijski objekti su podržane od strane V-Ray RT-a:
- Mreža trouglova;
- Svi ostali osnovni oblici koji se mogu pretvoriti u mrežu trouglova (NURBS površine, patch-evi, itd.);
- VRayPlane objekti.
detaljnije(engleski) >>
|